100% Gwarancja Zwrotu

Gwarantujemy przyjęcie zwrotu wszystkich oprawek, okularów przeciwsłonecznych oraz teraz także okularów ze szkłami korekcyjnymi przy zakupie oprawek marki SENJA i SIYU. Wybierz SENJA lub SIYU i otrzymaj 100% Gwarancję Zwrotu.

 

W naszym sklepie otrzymujesz:

  • 100 dni na zwrot oprawek bez korekcji oraz
  • 14 dni na zwrot okularów z korekcją w promocji 100% Gwarancja Zwrotu, jeśli kupiłeś okulary korekcyjne (ze szkłami korekcyjnymi) na oprawce SENJA lub SIYU.

 

Zachęcamy do zapoznania się z pełnym regulaminem promocji.

REGULAMIN PROMOCJI 100% GWARANCJI ZWROTU:

  1. Konsument dokonał zakupu okularów korekcyjnych (oprawka + soczewki okularowe) na oprawkach korekcyjnych marki SENJA lub SIYU. Promocja nie dotyczy zakupu okularów z oprawkami innych marek.
  2. Promocja nie dotyczy okularów przeciwsłonecznych ze szkłami korekcyjnymi.
  3. Konsument jako szkła korekcyjne wybrał typ szkieł „ekonomiczne”.
  4. W promocję nie włączają się następujące szkła korekcyjne:
  • do komputera (BLUE),
  • do samochodu (DRIVE),
  • barwione,
  • Transitions,
  • Progresywne
  • wszystkie soczewki marki HOYA.
  1. Promocja nie dotyczy szkieł tzw. „zerówek” (o mocy 0,00) (plan).
  2. Warunkiem przyjęcia zwrotu produktu wyprodukowanego według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb jest okazanie recepty z parametrami wady wzroku nie starszej niż sprzed 3 miesięcy, otrzymanej od okulisty lub optometrysty zawierającej imię i nazwisko zamawiającego.Alternatywą jest wykonanie skanu aktualnie noszonych i pasujących pod względem wady wzroku okularów za pomocą aplikacji „wOkularach.pl LENS SCANNER”
  3. Zwracane okulary muszą być w stanie nienaruszonym, nie posiadającym wad wynikających z nieprawidłowego użytkowania.
  4. Zwrotowi podlega komplet okularów, czyli oprawki oraz szkła korekcyjne (w zestawie, czyli „tak, jak zostały dostarczone”).
  5. Klient może skorzystać z promocji 100% Gwarancja Zwrotu tylko raz w zakresie konkretnych parametrów wady wzroku.
  6. Konsument może w terminie 14 (czternastu) dni od objęcia rzeczy w posiadanie, odstąpić od Umowy bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem warunków i kosztów określonych w niniejszym Regulaminie. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
  7. Odstąpienie następuje na podstawie oświadczenia woli złożonego Sprzedawcy przez Konsumenta. Oświadczenie to może zostać złożone w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej (kontakt@wokularach.pl) lub na formularzu umieszczonym na stronie Sklepu.
  8. Po złożeniu przez Konsumenta oświadczenia o odstąpieniu od Umowy, Sprzedający niezwłocznie potwierdza na trwałym nośniku fakt otrzymania oświadczenia o odstąpieniu. Potwierdzenie jest wysyłane na Konsumenta wskazany przy składaniu Zamówienia.
  9. Sprzedawca ma obowiązek zwrócić Konsumentowi wszystkie dokonane przez Użytkownika płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy, niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14 (czternastu) dni od dnia otrzymania Oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Zwrot płatności następuje przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
  10. Konsument ma obowiązek zwrócić rzecz Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 (czternastu) dni od odstąpienia. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.
  11. Sprzedawca wstrzymuje się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta, do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  12. Sprzedawca wysyła zakupiony Towar ekonomicznym listem poleconym za zwrotnym potwierdzeniem odbioru. Jeżeli Konsument wybrał inny sposób dostarczenia rzeczy niż oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego związanych z tym dodatkowych kosztów.
  13. Klient może zwrócić towar całkowicie za darmo, jeśli zdecyduje się zrobić to za pośrednictwem jednego z trzech dostępnych sposobów:

 

Darmowy zwrot kurierem DPD, tylko w przypadku, gdy w momencie składania zamówienia w sklepie wokularach.pl zostało wybrane doręczenie również za pośrednictwem tego kuriera.

Masz również możliwość dokonania zwrotu samodzielnie przynosząc przesyłkę do punktu DPD pickup (https://www.dpd.com.pl/Znajdz-Punkt-DPD-Pickup). W przypadku wyboru tej metody zwrotu musisz na miejscu podać jedynie nr pierwotnej przesyłki DPD dla zamówienia dokonanego w sklepie wokularach.pl. Numer znajdziesz na etykiecie adresowej paczki.

Darmowy zwrot Paczkomatem inPost:

  • Kliknij w link: https://szybkiezwroty.pl/bezokularow
  • Uzupełnij potrzebnymi danymi formularz zwrotu
  • Otrzymasz potwierdzenie
  • Odbierz kod nadania poprzez email lub za pośrednictwem wiadomości SMS
  • Nadaj paczkę w wybranym Paczkomacie InPost

Darmowy zwrot Pocztą Polską:

  • Kliknij w link: https://ezwroty.poczta-polska.pl/ i wybierz z listy wokularach.pl
  • Uzupełnij formularz zwrotu
  • Sprawdź i potwierdź swoje dane
  • List przewozowy otrzymasz na skrzynkę mailową (ważny 7 dni)
  • Nadaj przesyłkę w dowolnej placówce Poczty Polskiej

 

  1. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

 

 

 

 

 

 

DARMOWE ZWROTY DO 100 dni

DARMOWE ZWROTY DO 100 dni

masz aż 100 dni na decyzję czy chcesz zostawić swoje okulary czy zwrócisz nam na nasz koszt

Gwarancja Satysfakcji

Gwarancja Satysfakcji

jeśli zakup Ci nie odpowiada zwrócimy 100% kosztów przy zakupie okularów marek SENJA i SIYU, także koszty soczewek okularowych!

Ceny niższe niż w salonie

Ceny niższe niż w salonie

w porównaniu ze średnimi cenami okularów w salonie optycznym zaoszczędzisz nawet do 70%